Created

Last reply

Replies

Views

Users

Frequent Posters

1169266 thumbnail
Posted: 2 years ago
Mein here nahi bata sakti hoon 😢 aur mein tweets bhi likes kar rahi hoon 🤧 Mujhy follow back nahi chahiye 😞 Mein there invisible rehna chahti hoon.
Queeen thumbnail
Visit Streak 180 0 Thumbnail Anniversary 8 Thumbnail + 7

Social Spotlight

Originally posted by: SnowWhite_97

Mujhy kisi ky about bhi badmouthing karna pasand nahi hai 😑 but I think it’s important to call out fake people. Aik fake friend ki wajah sy mein depressed rehti thi 🤧 that person ny always ignore kiya tha but mein nahi karti thi 😒even today that person deliberately ignored me aab sy mein bhi Ignore karon gii aur apni life mein happy rahon gii.

All i can say it that no one deserves fake people and yes you can also ignore them and be happy with yourself tbh at this point I'm done with all my fake fiends abd fake people

1169266 thumbnail

Originally posted by: Rubabbb

All i can say it that no one deserves fake people and yes you can also ignore them and be happy with yourself tbh at this point I'm done with all my fake fiends abd fake people

The worst feeling in the world yeh hai ky when you try to talk to someone and that person deliberately ignores you. I'm so done with everything aab sy mein kisi sy koi baat nahi karon gii only here rahon gii
Queeen thumbnail
Visit Streak 180 0 Thumbnail Anniversary 8 Thumbnail + 7

Social Spotlight

The worst feeling in the world yeh hai ky when you try to talk to someone and that person deliberately ignores you. I'm so done with everything aab sy mein kisi sy koi baat nahi karon gii only here rahon gii

Exactly . Bilkul if someone ignore you oski peechy tou jana hi bewakoofi hai .. apny main khush raho.. can i dm you btw?

1169266 thumbnail

Originally posted by: Rubabbb

Exactly . Bilkul if someone ignore you oski peechy tou jana hi bewakoofi hai .. apny main khush raho.. can i dm you btw?

of course you can ❤️ Aab sy happy and positive rahon gii

Hinna Sis kaya aap iis thread ko matured content kr sakti ho please 😔 I don't want koi bhi stalker Meri posts dekhy

I will make it members only but matured kaise karte hain?

1169266 thumbnail

Originally posted by: evilxbalaa

I will make it members only but matured kaise karte hain?

only members thread ky about baat kr rahi thi 🤧
1169266 thumbnail
abhi bhi nahi hai 😕 Aap thread ko matured content mark kar do phir thread only members ho jaye gii

Havaana thumbnail

I don't watch the news anymore 😔 my husband ky strike hai so I thought ky Sahi keh raha hai

oh acha maloom nhi mujhe 😂🤣

Havaana thumbnail

He/She is the worst person I have ever met in my entire life💔 I wish mein kabhi that person sy baat nahi karti 😒I hope I forget that person soon.

Arey Jane do ziada Socho nhi jab usko koi farq nhi prta toh Tum q apna dmgh kharab kr Rahi hoo chill kro or bolo bhar mein jaye