*::. Shehr-e-Zaat AT#2 .::* Ab mujhe ZAAT ki chaah - Page 96

Created

Last reply

Replies

1k

Views

34.8k

Users

27

Likes

423

Frequent Posters

503046 thumbnail
Posted: 12 years ago

Originally posted by: .SilentPrincess



Haan toh wohi keh rahi hoon.. ab jaisi personality hain.. *uhm* waise he khwaab aate honge. 😳 Sab he besharam khwaab dekthi ho yah phir lakhon main "koi" saaf sutre bhi hain..
β˜ΊοΈπŸ€”
πŸ€”
Yeah.. she's so homely.. and down to earth... i wonder if showbiz will change her.. the whole ambience and all.. do you think Madhu will change...or do you think she'll be forced to change herslef? 😳

Really.. I liked her tab.. now she's average.. but way too sknny it doesn't suit her. And her choice of movies.. 😳 I wrote an artcile on her that said she likes KJO types of movies and she doesn't want to do other types of movies.. she said that after she did Agent vinod.. after that I lost faith in the actress in her.. i mean an actress should do a various of roles.. not stick to one!

I think I must reply to this before going. 🀣

🀣 I am shareef. 🀣

I think that's what the story is about.. something like the movie fashion, about Madhu changing and becoming like every other girl in the industry but I don't want that to happen honestly! =| I mean I like her character. Its a mixture of you know sweet and sour. <3

Yeah that's where I'll agree with you. Actresses need to show their varieties, sticking to one makes your quite boring. =/

Goodnight. <3 Saaf-sutre khwab aur main? 😈 🀣 NEVER. 😎 🀣
Ash_Smash thumbnail
Anniversary 15 Thumbnail Group Promotion 6 Thumbnail
Posted: 12 years ago

Originally posted by: .SilentPrincess



S er det tider det man angrer at det s mange norske samlet p et sted... πŸ˜†



Det kan du trygt si, men ja ja, det litt fint aa mote folk som har noe felles med deg. Jeg er egentlig fodt i Norge med oppvekst fra England. Jeg maatte nesten leare meg hele norsken paa nytt, og man horer veldig godt den "engelsk" dialekten min naar jeg snakker, lite flaut da. πŸ˜†
.SilentPrincess thumbnail
Anniversary 15 Thumbnail Group Promotion 5 Thumbnail + 3
Posted: 12 years ago

Originally posted by: Ash_Smash



Det kan du trygt si, men ja ja, det litt fint aa mote folk som har noe felles med deg. Jeg er egentlig fodt i Norge med oppvekst fra England. Jeg maatte nesten leare meg hele norsken paa nytt, og man horer veldig godt den "engelsk" dialekten min naar jeg snakker, lite flaut da. πŸ˜†



Ja det koselig, pluss at man kan snakke p samme spraak, uten at andre forstaar. Og til tider er det bra. πŸ˜†
Oja, saa du ble fodt I Norge, saa du laerte deg Engelsk forst? Eller kunne du norsk nar du flyttet dit?
Bor du I Norge naa eller? :)

Ash_Smash thumbnail
Anniversary 15 Thumbnail Group Promotion 6 Thumbnail
Posted: 12 years ago

Originally posted by: .SilentPrincess



Ja det koselig, pluss at man kan snakke p samme spraak, uten at andre forstaar. Og til tider er det bra. πŸ˜†
Oja, saa du ble fodt I Norge, saa du laerte deg Engelsk forst? Eller kunne du norsk nar du flyttet dit?
Bor du I Norge naa eller? :)


Jeg learte meg engelsk forst, siden vi dro til England rett etter jeg ble fodt, foreldene mine bodde ikke her egentlig, men min far er forretnings mann, so derfor var vi her da, so vokste jeg opp i England, giftet meg der, dermed flyttet tilbake etter bryllupet mitt til Norge sammen med mannen min, fikk to barn, og studer ved UiO 😊 Ja, bor her paa Frogner
Posted: 12 years ago

Originally posted by: .SilentPrincess



That's a new.. usually its Fats/Fatz.. πŸ˜†

Oh...Nice name.. my sister's name is also Aamnah.. :))



i think i will also call u fatz! :D
Posted: 12 years ago

Originally posted by: .SilentPrincess



Mujh par itna bhara ilzam! 😲😳 woh bhi bina saboot k... !!!! 😲


Main ilzaam nahi lagaati...ab tum mujhpe ilzaam laga rahi ho! :@ 🀣



Ashhh :D *waves*
Posted: 12 years ago

Originally posted by: .SilentPrincess



It doesn't look interesting.. three lovestories over 3 different decades.. Is it a re-birht thingy like Dangerous Ishq? πŸ€”
I didn't like the songs either.. don't know about coctail..


nooo the movie looks funny! :P its probably gonna be like love aajkal lol
im going tomorrow to teri emri kahani afterparty :D i will meet the stars! wheee!
Posted: 12 years ago

Originally posted by: .SilentPrincess



Just searched it on YT.. nanhe munhe bacchon k saath kahin tum khud to bacchi nahi ban gaiy? 🀣

Oh its that one.. Norwegian.. main its names.. "To paa Rommen" aka - Two on the run.

Tum enjoy karo.. I'll find something more "adult" πŸ˜†


🀣 I watch old paki dramas for entertainment!
Tum bhi dekh lo ;)
Posted: 12 years ago

Originally posted by: -Hina-

rabz i can see HINNA in you too .. is larki nee pata nahi kaise brain wash kiya hai 🀣


she is my sister thats why i had to make her intelligent like myself! tu jal mat 🀣
Posted: 12 years ago

Originally posted by: -Hina-

meri is behan ko mere se itni shikayat kyoun hai ree? πŸ€”πŸ€£ principal ... ? woh toh socha nahi, vacancy hai, aaja behan. πŸ˜†


Main principal hoon! yippeee!
does that men i have to learn your lingo now? 🀣
Top