*::. Shehr-e-Zaat AT#2 .::* Ab mujhe ZAAT ki chaah - Page 94

Created

Last reply

Replies

1k

Views

34.8k

Users

27

Likes

423

Frequent Posters

503046 thumbnail
Posted: 12 years ago

Originally posted by: -Hina-

why oh why? kya huwa? ... friends ayee huwe hain kya? πŸ˜†

acha hai aur pyaara bhi, but koi sialkotis .. ^stares, gandi nazar, bure log, ganda mind^ 🀣
ohmyyGOD. really?🀣 behaan, wahan ka haal hi aisa hai ... πŸ˜†

Nahi cousins. 🀣 Ajeeb hain sab. Koi meri age ka nahi. Bade hain toh bohot bade hain chotte hain toh bohot chotte hain. 🀣
🀣 I hate those CHICHORE sialkotis. 🀣
Aisa hi karna pada. 🀣 I won't like to be complimented on "BOOTIYAN" again after-all. 🀣
.SilentPrincess thumbnail
Anniversary 15 Thumbnail Group Promotion 5 Thumbnail + 3
Posted: 12 years ago

Originally posted by: -Hina-

hahah, jeg saa det, og var skjokker jeg og. 🀣 du bare vi kan ikke snakke i norsk uten bli forsttt, og reeno var snn .. hvorfor kan du ikke snakee norsk? πŸ˜† hu er flink as. Noen mennesker laere seg veldig fort, og hu er en av dem 😳 det er BRA :D


hahaha, jaa dah. alle er snn, dere sankker "alien" sprk og baksnakker oss. πŸ˜†

Hinna kommer til aa vaere den forste 🀣 saa kommer reeno, og dertter kommer fari, amna or rabz. πŸ˜† bare vent, de kommer til aa "hoppe paa oss" 🀣




Jeg tipper deg ogs.. hun er sikkert den frste.. phir jasoos ban jayegi.. eller kanskje hun venter p noen andre.. som kan hjelpe henne med oversette. πŸ˜†

Ja det er sant..hun er en av de personene som lrer fort.. det er ganske god egenskap ha..
Jeg fler meg stolf! MY BFF! 😳 πŸ˜†

lol.. 🀣 Nr de kommer, s er det ikke trygt for oss vre her.. πŸ˜†
-Hina- thumbnail
Anniversary 17 Thumbnail Group Promotion 5 Thumbnail + 4
Posted: 12 years ago

Originally posted by: .SilentPrincess



Ja.. ENDELIG! ❀️ Bare 2 dager med skole.. s jeg er fri! 😳

Og det gikk kjempe bra.. bedre enn forventet egentlig. Fikk 5'er! πŸ˜ƒ Jeg bomma p ett sprsml.. og det var om uaktsomhet.. men det var s forvirrende den mten han spurte p.. s utenom det sprsmlet.. gikk alt greit. Var overlykkelig over vre ferdig.. 😳

Lreren vr hun er kjempe snill.. utenfor the klasserommet.. der vi hadde eksamen, satte hun en pult.. og p den var det en skl med godteri, tallerken med frukt, og en mugge med vann.. Der var kjempe koselig av henne..😳



aww, saa kult <3 jeg har fri til fredag, skal bare hente karakterkortet ;) ingen undervisning ogsaant, har levert bokene ogsaa. 😳

WOW ! dritbra da :D heldig du er, synes det er en skikkelig bra karakter ;) staa paa
ahh, minner med og lreren min, hu er ogs kjempekjmepe snill. πŸ˜ƒ
.SilentPrincess thumbnail
Anniversary 15 Thumbnail Group Promotion 5 Thumbnail + 3
Posted: 12 years ago

Originally posted by: -MrsJunBijlani-

🀣 Mere toh khwab meri personality se bhi zyada awesome hote hain.. 🀣
Literally. 🀣 I never went for dubbed stuff since childhood. 🀣 Its mostly hindi-dubbed and I know how lame it gets. 🀒

Yes exactly what I think.. Plus DD's doing awesome job as Madhu, and I wonder how Madhu would be as an actress. 😍 and the life of fame, how'll she lead it and stuff going on around my mind already. <3

Aish is really beautiful and talented. <3 My favorite would be Kareena. <3 Its like I like both of them totally but a bit partial towards Kareena. ;) I like her more. ;)


Hmm.. now this raises questiosn.. πŸ€” Saaf sutre khwaab toh aate hain na? πŸ˜‰ 🀣
Yeah.. the hindi dubbing is so poor.. Uhmm.. as far as I can remember.. its been in norwegian...and then as i learned english.. it became english..
But norwegian dubbing is good actually.. the hindi one is horrible. 😳

DD is doing an awesome job. Yeah... I'm thinking of her dressing.. she'll transform to a stylish actress.. 😳 I wonder when her make over will happen.. Its all so exciting. 😳
And remember when they were talking about everyones dreams.. when trish failed the exams once again.. and Padmini said Madhu's dream is to buy a bigger house... she'll probably fulfill that dream after she becomes famous.. πŸ˜ƒ

She really pretty.. I used to like kareena.. but now I don't like her much now. She's okay.. but i really liked her old movies.. those golden times.. 😳 And she actually looked good at that time.. now she wayy to skinny! 😳


-Hina- thumbnail
Anniversary 17 Thumbnail Group Promotion 5 Thumbnail + 4
Posted: 12 years ago

Originally posted by: -MrsJunBijlani-

Nahi cousins. 🀣 Ajeeb hain sab. Koi meri age ka nahi. Bade hain toh bohot bade hain chotte hain toh bohot chotte hain. 🀣
🀣 I hate those CHICHORE sialkotis. 🀣
Aisa hi karna pada. 🀣 I won't like to be complimented on "BOOTIYAN" again after-all. 🀣

hawww, what do you mean? 🀣 ajeeb ? kya hogaya? πŸ˜† hahahah, so you dont ahve any cousin at same age as you .. thats bad :| @red: seriouslyy, kuch toh hai. 🀣 are they PAINDOS type? sooo sorrry for asking this, no harm feelings😳 but as you said chichore .. laga they should bee a bit paindo types. 🀣 and did they git sialkoti accent'? πŸ˜†

hahahah, that bootiyan one was hilarious. 🀣 but logon ke liye we have to nah, hum bhi pakistan mein tries to behave nice with ajeeeb and irritating peeps aswell. 🀣 yeh humare city ka haal haiπŸ˜†
.SilentPrincess thumbnail
Anniversary 15 Thumbnail Group Promotion 5 Thumbnail + 3
Posted: 12 years ago

Originally posted by: -Hina-

aww, saa kult <3 jeg har fri til fredag, skal bare hente karakterkortet ;) ingen undervisning ogsaant, har levert bokene ogsaa. 😳


WOW ! dritbra da :D heldig du er, synes det er en skikkelig bra karakter ;) staa paa
ahh, minner med og lreren min, hu er ogs kjempekjmepe snill. πŸ˜ƒ



Og ja... det fles kjempebra... jeg trodde jeg skulle f en 4'er eller noe.. jeg var veldig nervs.. men det gikk bra.. og jeg kjempe fornyd.. πŸ˜ƒ
πŸ˜ƒ

vi ogs.. fr karakterkortet da.. :) vi skal levere bker imorgen ogs vaske. hva da.. der er jeg usikker p. Hva har man vaske damer for da? πŸ€”
Jeg skjnner ikke hvorfor de strekker alt.. kan vi ikke levere bker, vaske og f karakter kortet samme dag?


Jeg kommer til savne henne.. ny lrer neste r! og ett ny fag.. fordi rettslre 2 er jo p en mte et nytt fag.. skal du ta rettslre neste r?

Edited by .SilentPrincess - 12 years ago
503046 thumbnail
Posted: 12 years ago

Originally posted by: .SilentPrincess


Hmm.. now this raises questiosn.. πŸ€” Saaf sutre khwaab toh aate hain na? πŸ˜‰ 🀣
Yeah.. the hindi dubbing is so poor.. Uhmm.. as far as I can remember.. its been in norwegian...and then as i learned english.. it became english..
But norwegian dubbing is good actually.. the hindi one is horrible. 😳

DD is doing an awesome job. Yeah... I'm thinking of her dressing.. she'll transform to a stylish actress.. 😳 I wonder when her make over will happen.. Its all so exciting. 😳
And remember when they were talking about everyones dreams.. when trish failed the exams once again.. and Padmini said Madhu's dream is to buy a bigger house... she'll probably fulfill that dream after she becomes famous.. πŸ˜ƒ

She really pretty.. I used to like kareena.. but now I don't like her much now. She's okay.. but i really liked her old movies.. those golden times.. 😳 And she actually looked good at that time.. now she wayy to skinny! 😳


Maine bola tha apni personality ki tarha amazing. 🀣 Besharam nahi.. 🀣

Exactly, I mean even right now playing an ordinary girl, she's managing to look way more beautiful than the girl whose shown way more stylish than her. Yeaah! I mean Madhu would do loads for her family I know and maybe for the chowl too. =)

LOL!! 🀣 I hated her at that moment of time. 🀣
-Hina- thumbnail
Anniversary 17 Thumbnail Group Promotion 5 Thumbnail + 4
Posted: 12 years ago

Originally posted by: .SilentPrincess



Jeg tipper deg ogs.. hun er sikkert den frste.. phir jasoos ban jayegi.. eller kanskje hun venter p noen andre.. som kan hjelpe henne med oversette. πŸ˜†

Ja det er sant..hun er en av de personene som lrer fort.. det er ganske god egenskap ha..
Jeg fler meg stolf! MY BFF! 😳 πŸ˜†

lol.. 🀣 Nr de kommer, s er det ikke trygt for oss vre her.. πŸ˜†

helt sikkert, hu bare dere baksnakker og andre gaar med paa det. 🀣 jaaha, sikkert det, tenk om hun forstr alt det etter hjelp med oversetting og alt 🀣 hahaha, men hun er st da. hrer duu hinnu. 🀣 hahahah. lol

aww, sant det ;) jenta er god med saant .. fordel for henne .. 😳
aww, saa sott <3 πŸ˜†
@bold, hahah, vi br nok gjemme oss.πŸ˜† btw, det er flere her som er fra norge ..
du kjenner jo mehwish, ogsaa har vi alisha og ash ogs.- gjett om de leser alt det. πŸ˜†
503046 thumbnail
Posted: 12 years ago

Originally posted by: -Hina-

hawww, what do you mean? 🀣 ajeeb ? kya hogaya? πŸ˜† hahahah, so you dont ahve any cousin at same age as you .. thats bad :| @red: seriouslyy, kuch toh hai. 🀣 are they PAINDOS type? sooo sorrry for asking this, no harm feelings😳 but as you said chichore .. laga they should bee a bit paindo types. 🀣 and did they git sialkoti accent'? πŸ˜†


hahahah, that bootiyan one was hilarious. 🀣 but logon ke liye we have to nah, hum bhi pakistan mein tries to behave nice with ajeeeb and irritating peeps aswell. 🀣 yeh humare city ka haal haiπŸ˜†

Bohot paindoo hain behen pooch mat. 🀣 TYPICAL SIALKOT LATKA HUA ACCENT! 🀣 I'm not being racist but I don't really like Sialkoti accent. 🀣
I know. 🀣 Its so typical for them to behave like this. 🀣 Maybe while living in Lahore since two years changed my mind and I became a bit open-minded. 🀣 But jab sialkot ao toh pata chalta hai 🀣
-Hina- thumbnail
Anniversary 17 Thumbnail Group Promotion 5 Thumbnail + 4
Posted: 12 years ago

Originally posted by: .SilentPrincess



Og ja... det fles kjempebra... jeg trodde jeg skulle f en 4'er eller noe.. jeg var veldig nervs.. men det gikk bra.. og jeg kjempe fornyd.. πŸ˜ƒ
πŸ˜ƒ

vi ogs.. fr karakterkortet da.. :) vi skal levere bker imorgen ogs vaske. hva da.. der er jeg usikker p. Hva har man vaske damer for da? πŸ€”
Jeg skjnner ikke hvorfor de strekker alt.. kan vi ikke levere bker, vaske og f karakter kortet samme dag?


Jeg kommer til savne henne.. ny lrer neste r! og ett ny fag.. fordi rettslre 2 er jo p en mte et nytt fag.. skal du ta rettslre neste r?

5'er er toppkarakter, det <3 glad p din vegne ;)
🀣 vaske ? dette mtte vi ikke, heldigvis. hahah, sant det .. πŸ˜† Vi leverte bker paa mandag, ogsaa har vi hatt fri helt fra da til fredag ;) heldige er vi ! :D πŸ˜† aww, jeg skal ha rettslre + samme lrer hu er lrer for begge fagene, jeg er super duper glad for det <3 ;D
Top