Its ok
Thank you 😳
Bigg Boss 20: Daily Discussion Thread- 6th Sept 2026- Premier Epi
Hello Hello
Contestant list
Love and War wraps up
🏏Women's Asia Cup 2026: Group A, M 10: BAN W vs SL W on 06/09/26🏏
Krishna's Silent Watch
JEEVAN SANGINI-Season 2
Its ok
Thank you 😳
End mn tilt hokar dekhna usko😂🤣
Yeh dono dating period mn kiya karain gay phir😂
Originally posted by: attiya1.3
End mn tilt hokar dekhna usko😂🤣
Yeh dono dating period mn kiya karain gay phir😂
Bohot kuch karain gay😆
Akhir Shaurya ne desk pe hath Raha kyu?uske intentions Kya the mujhe samajh nahi aaya😆
Bohot kuch karain gay😆
Because Shaurya "aur bhi bahut kuch kar sakta hai jiska andaza anokhi ko nahi hai"🤪
Originally posted by: Tashaf_arshi
Akhir Shaurya ne desk pe hath Raha kyu?uske intentions Kya the mujhe samajh nahi aaya😆
Hath pakarna chahthe the shayed😆
Originally posted by: Tashaf_arshi
Because Shaurya "aur bhi bahut kuch kar sakta hai jiska andaza anokhi ko nahi hai"🤪
Just wait and watch😆
Originally posted by: Tashaf_arshi
Akhir Shaurya ne desk pe hath Raha kyu?uske intentions Kya the mujhe samajh nahi aaya😆
Dekhay aur baat kray😂
Originally posted by: attiya1.3
Dekhay aur baat kray😂
itne seedhe lagte nahi hai professor sahab😆 lekin Aap keh rahe ho maan lete hai