challo, i am IMPROVING at least. π€£ madam ki dictionary mein yeh word bhi nahi .. eham eham. π³π€£
challo, i am IMPROVING at least. π€£ madam ki dictionary mein yeh word bhi nahi .. eham eham. π³π€£
really, mere is pyaari behan ko phir pasand kya hai? π³
iknow^ *high 5* π you know whaaat? meee having big wala CRUSH on karan wahi . .. βΊοΈ always adored him, but last week se i am all fida on him. π MY FAV <3 one more common thingy, yaaaho. π€
Originally posted by: Ash_Smash
Jeg learte meg engelsk forst, siden vi dro til England rett etter jeg ble fodt, foreldene mine bodde ikke her egentlig, men min far er forretnings mann, so derfor var vi her da, so vokste jeg opp i England, giftet meg der, dermed flyttet tilbake etter bryllupet mitt til Norge sammen med mannen min, fikk to barn, og studer ved UiO π Ja, bor her paa Frogner
eham, woh .. ehh .. ehm .. ah .. *thinking* 10 mins later* *still thinking* π€£
i wrote double "n" nah, mere mein ek hi hai, beeehan <3 π€£ i meant you, thats it. π
hahah, jeg saa det, og var skjokker jeg og. π€£ du bare vi kan ikke snakke i norsk uten bli forsttt, og reeno var snn .. hvorfor kan du ikke snakee norsk? π hu er flink as. Noen mennesker laere seg veldig fort, og hu er en av dem π³ det er BRA :D
hahaha, jaa dah. alle er snn, dere sankker "alien" sprk og baksnakker oss. πHinna kommer til aa vaere den forste π€£ saa kommer reeno, og dertter kommer fari, amna or rabz. π bare vent, de kommer til aa "hoppe paa oss" π€£
Originally posted by: _QueenofHearts_
Main ilzaam nahi lagaati...ab tum mujhpe ilzaam laga rahi ho! :@ π€£
Originally posted by: _QueenofHearts_
i read thatHinna going to be the first then comes reeno and dertter comes Faria, Amna or rabz. just wait, they are going to "jump on us":@
comment:
p_commentcount