why oh why? kya huwa? ... friends ayee huwe hain kya? π
acha hai aur pyaara bhi, but koi sialkotis .. ^stares, gandi nazar, bure log, ganda mind^ π€£ohmyyGOD. really?π€£ behaan, wahan ka haal hi aisa hai ... π
why oh why? kya huwa? ... friends ayee huwe hain kya? π
acha hai aur pyaara bhi, but koi sialkotis .. ^stares, gandi nazar, bure log, ganda mind^ π€£ohmyyGOD. really?π€£ behaan, wahan ka haal hi aisa hai ... π
hahah, jeg saa det, og var skjokker jeg og. π€£ du bare vi kan ikke snakke i norsk uten bli forsttt, og reeno var snn .. hvorfor kan du ikke snakee norsk? π hu er flink as. Noen mennesker laere seg veldig fort, og hu er en av dem π³ det er BRA :D
hahaha, jaa dah. alle er snn, dere sankker "alien" sprk og baksnakker oss. πHinna kommer til aa vaere den forste π€£ saa kommer reeno, og dertter kommer fari, amna or rabz. π bare vent, de kommer til aa "hoppe paa oss" π€£
aww, saa kult <3 jeg har fri til fredag, skal bare hente karakterkortet ;) ingen undervisning ogsaant, har levert bokene ogsaa. π³Originally posted by: .SilentPrincess
Ja.. ENDELIG! β€οΈ Bare 2 dager med skole.. s jeg er fri! π³
Og det gikk kjempe bra.. bedre enn forventet egentlig. Fikk 5'er! π Jeg bomma p ett sprsml.. og det var om uaktsomhet.. men det var s forvirrende den mten han spurte p.. s utenom det sprsmlet.. gikk alt greit. Var overlykkelig over vre ferdig.. π³
Lreren vr hun er kjempe snill.. utenfor the klasserommet.. der vi hadde eksamen, satte hun en pult.. og p den var det en skl med godteri, tallerken med frukt, og en mugge med vann.. Der var kjempe koselig av henne..π³
Originally posted by: -MrsJunBijlani-
π€£ Mere toh khwab meri personality se bhi zyada awesome hote hain.. π€£Literally. π€£ I never went for dubbed stuff since childhood. π€£ Its mostly hindi-dubbed and I know how lame it gets. π€’Yes exactly what I think.. Plus DD's doing awesome job as Madhu, and I wonder how Madhu would be as an actress. π and the life of fame, how'll she lead it and stuff going on around my mind already. <3Aish is really beautiful and talented. <3 My favorite would be Kareena. <3 Its like I like both of them totally but a bit partial towards Kareena. ;) I like her more. ;)
hawww, what do you mean? π€£ ajeeb ? kya hogaya? π hahahah, so you dont ahve any cousin at same age as you .. thats bad :| @red: seriouslyy, kuch toh hai. π€£ are they PAINDOS type? sooo sorrry for asking this, no harm feelingsπ³ but as you said chichore .. laga they should bee a bit paindo types. π€£ and did they git sialkoti accent'? πOriginally posted by: -MrsJunBijlani-
Nahi cousins. π€£ Ajeeb hain sab. Koi meri age ka nahi. Bade hain toh bohot bade hain chotte hain toh bohot chotte hain. π€£π€£ I hate those CHICHORE sialkotis. π€£Aisa hi karna pada. π€£ I won't like to be complimented on "BOOTIYAN" again after-all. π€£
aww, saa kult <3 jeg har fri til fredag, skal bare hente karakterkortet ;) ingen undervisning ogsaant, har levert bokene ogsaa. π³
WOW ! dritbra da :D heldig du er, synes det er en skikkelig bra karakter ;) staa paaahh, minner med og lreren min, hu er ogs kjempekjmepe snill. π
Originally posted by: .SilentPrincess
Hmm.. now this raises questiosn.. π€ Saaf sutre khwaab toh aate hain na? π π€£
Yeah.. the hindi dubbing is so poor.. Uhmm.. as far as I can remember.. its been in norwegian...and then as i learned english.. it became english..
But norwegian dubbing is good actually.. the hindi one is horrible. π³
DD is doing an awesome job. Yeah... I'm thinking of her dressing.. she'll transform to a stylish actress.. π³ I wonder when her make over will happen.. Its all so exciting. π³
And remember when they were talking about everyones dreams.. when trish failed the exams once again.. and Padmini said Madhu's dream is to buy a bigger house... she'll probably fulfill that dream after she becomes famous.. π
She really pretty.. I used to like kareena.. but now I don't like her much now. She's okay.. but i really liked her old movies.. those golden times.. π³ And she actually looked good at that time.. now she wayy to skinny! π³
helt sikkert, hu bare dere baksnakker og andre gaar med paa det. π€£ jaaha, sikkert det, tenk om hun forstr alt det etter hjelp med oversetting og alt π€£ hahaha, men hun er st da. hrer duu hinnu. π€£ hahahah. lolOriginally posted by: .SilentPrincess
Jeg tipper deg ogs.. hun er sikkert den frste.. phir jasoos ban jayegi.. eller kanskje hun venter p noen andre.. som kan hjelpe henne med oversette. π
Ja det er sant..hun er en av de personene som lrer fort.. det er ganske god egenskap ha..
Jeg fler meg stolf! MY BFF! π³ π
lol.. π€£ Nr de kommer, s er det ikke trygt for oss vre her.. π
hawww, what do you mean? π€£ ajeeb ? kya hogaya? π hahahah, so you dont ahve any cousin at same age as you .. thats bad :| @red: seriouslyy, kuch toh hai. π€£ are they PAINDOS type? sooo sorrry for asking this, no harm feelingsπ³ but as you said chichore .. laga they should bee a bit paindo types. π€£ and did they git sialkoti accent'? π
hahahah, that bootiyan one was hilarious. π€£ but logon ke liye we have to nah, hum bhi pakistan mein tries to behave nice with ajeeeb and irritating peeps aswell. π€£ yeh humare city ka haal haiπ
5'er er toppkarakter, det <3 glad p din vegne ;)Originally posted by: .SilentPrincess
Og ja... det fles kjempebra... jeg trodde jeg skulle f en 4'er eller noe.. jeg var veldig nervs.. men det gikk bra.. og jeg kjempe fornyd.. π
π
vi ogs.. fr karakterkortet da.. :) vi skal levere bker imorgen ogs vaske. hva da.. der er jeg usikker p. Hva har man vaske damer for da? π€
Jeg skjnner ikke hvorfor de strekker alt.. kan vi ikke levere bker, vaske og f karakter kortet samme dag?
Jeg kommer til savne henne.. ny lrer neste r! og ett ny fag.. fordi rettslre 2 er jo p en mte et nytt fag.. skal du ta rettslre neste r?
comment:
p_commentcount