*::. Shehr-e-Zaat AT#2 .::* Ab mujhe ZAAT ki chaah - Page 61

Created

Last reply

Replies

1k

Views

35.6k

Users

27

423

Frequent Posters

Posted: 12 years ago

Originally posted by: -Hina-

i learned you once, right. JOIN US 😎 and as fatima said, we are going to take over .. then i'll have "write in norwegian onlyy, please" 🀣

Main to bhool bhi gayi 🀣 🀣 🀣

dunno, even i want to know .. men zaat betyr kaste .. det m vre relatert til det .. 😳

Shehr e Zaat means City of Self :)
(thanks to fari) 🀣
.SilentPrincess thumbnail
Anniversary 15 Thumbnail Group Promotion 5 Thumbnail + 3

jeeg veeet, fikk lyst til sl til sensoren ... hu var kjerring ass, eller var rndt 40, men oppfrte som ...,* ughh. fr vel en 4'er ..og ja hadde om multiculturalism + litt om globalisering .. veldig enkel tema alts ;)

awww, du er s heldigg <3 jeg elsker retsslre ;) btw, hvilket fag skal du kutte ut til neste r? ahh, familirett er grei den ;) strafferett [BREIVIK] πŸ˜† skyld, utilregnelighet, ... hadde en muntlig med lreren om arbeidsrett, fikk en 5 . bomma p strafferet .. spurte litt om alt etterpπŸ˜† men nsker deg massse lykke til <3 du klarer det fint, inshAllah :)

omg.. serist?? πŸ˜† Jeg hper jeg ikke for en snn sensor.. :/
Oja ok.. en vennine av meg kom opp ogs, og hun har om det samme... Hun fortalte meg tema og oppgaven... det var ganske greit. :)) Jeg hadde veldig lyst til komme opp i engelsk.. men Rettsl're er ogs bra.

Kutter ingen ut.. jeg har engelsk 2, rettslre 2, og politikk og menneskerettigheter. s det blir de samme fagene... du da? πŸ€”

Nei, jeg skal ha om familierett, alts lse en oppgave... utrolig enkel en.. ogs fr jeg sprsml om det jeg hadde + strafferett.. og jeg KAN bli spurt om alle temaene. 😳 det er andre er greit... men "arverett"_____ 🀒 Det kapittelet var det verste for meg.

Oja jeg.. vipper mellom 4/5... har ingen anelse hva hun ga meg.. Men lreren min er utrolig snill. hver gang hun retter prvene teipet hun p godteri over karakteren.. 😳

Tusen takk! πŸ€—

Originally posted by: _QueenofHearts_

Keep dreaming! u know that will never happen :D 🀣

As you wish.. humara kaam tha batana.. baad main zabardasti aana parhe gha. Cause there won't be anything else to do. 😈
serendipity. thumbnail
Anniversary 17 Thumbnail Group Promotion 8 Thumbnail + 6
BFF, scrap check kiya!? :P
IM SERIOUS! 😳

free

OMGGG!! 😳 That first one..
Had I been a biggen fan of Fawad, I would have used it..

lol BFF! 🀣 This should be fun..
Make another like that. just with MK! 😍
serendipity. thumbnail
Anniversary 17 Thumbnail Group Promotion 8 Thumbnail + 6
^You actually Like her!? 😳
☺️ ☺️
ur a TRUE BFF! *batts lashes*
YES! She's really beautiful. And her acting is amazingg.. and she such a versatile actress... She's one actress who I really like after a long time. She has beauty and brains.. and her choice of dramas is really nice, she doesn't just do "any" drama.. so yeah.. the list goes on ... 😳
Is she coming in another drama with Mohib? or was that this one?