🤣 "That" guys seems to be quite "mature"!!
"obsessive" tantrums,Huma.😆
I found a new name for him Manhooson Ka Devta 😆 whenever he comes here brings manhoosiyat 😆....Let him count 10..20..100..200...If MR quits just wait and watch for the trps...he will forget what he studied his whole life 😛
👏👏👏👏👏 Wah Wah Wah kiya creativity ka CYCLE chaaloo kiya hai re MAMOOO nay 🤡 …..Ek mashwara hai TEKA laga lo kahi NAZAR na lag jay CREATIVITY ko....lagta hai Kaafi serious locha ho giya hai brain mein🤪…....... Amigooooooo kaha hai re tu???????
"The ratings will decide if Datta's character is to be brought in again".
Hailaaa 😲😲 🤣🤣🤣 Don't tell me January say lay kar ab tak Ratings ka pata hi nahi chala channel walo ko??? 🤣🤣🤣🤣
Mishal stayed unavailable for comment.
Aray baba Mishal available kis din hua tha tum logo ko????😕
No doubt k yeh "SOURCE" ki source of inspiration "Kalavati" hai because usko Dutta say "Obsession" hai or yeh apun k famous "SOURCE" ko D k fanz say.....hai naaaa!!!
Simply it's the TEST of our LIMITS....😡
yeh source person kaafi "DHEEET" hai.....bohat maza aata hai re TAMASHA karnay mein!!!!!
COLORS ki PR team to lagta hai kisi or planet say CONFIRMATION lenay chali gae hai.....after all ALIEN say jo vasta hai un ka
Vesay apun ka ek mashwara hai COLORS k liy k show ka name change kar do or phr promo chaloo karo kuch is tarah ......
"Laagi Kis Say Lagan"...?? Jan nay k liye Dekhye aaj raat 8: 30 par Sirf CIOLORS pay .......
Originally posted by: mishimano
"The ratings will decide if Datta's character is to be brought in again".
Hailaaa 😲😲 🤣🤣🤣 Don't tell me January say lay kar ab tak Ratings ka pata hi nahi chala channel walo ko??? 🤣
Mishal stayed unavailable for comment.
Aray baba Mishal available kis din hua tha tum logo ko????😕
No doubt k yeh "SOURCE" ki source of inspiration "Kalavati" hai because usko Dutta say "Obsession" hai or yeh apun k famous "SOURCE" ko D k fanz say.....hai naaaa!!!
Simply it's the TEST of our LIMITS....😡
yeh source person kaafi "DHEEET" hai.....bohat maza aata hai re TAMASHA karnay mein!!!!!
COLORS ki PR team to lagta hai kisi or planet say CONFIRMATION lenay chali gae hai.....after all ALIEN say jo vasta hai un ka
Vesay apun ka ek mashwara hai COLORS k liy k show ka name change kar do or phr promo chaloo karo kuch is tarah ......
"Laagi Kis Say Lagan"...?? Jan nay k liye Dekhye aaj raat 8: 30 par Sirf CIOLORS pay .......