Shukla stay away from Mahira. She is fire. 😊
Shukla stay away from Mahira. She is fire. 😊
may be rat tickling him there 😆Originally posted by: slumgod..
The way Shukla walks, it seems like he has permanent Khujli around the center area.
shehnaz has got to be the worst fake crier i have ever seen
ura dia kiyaOriginally posted by: Chingaari
dhobi pachaad maar di shukla ne😆
jani dushman ka reech 🤣
kal phir sana ke tasuye 🤢
🤣Originally posted by: Chingaari
kal phir sana ke tasuye 🤢
Yeh Sana ka Kya drama hai
sana ki nautanki roz roz 👎🏼🤢bohat hi over ho raha hai ab
🤣
Aaj kaa episode rocking hai. Shukla Shukla Shukla . Haters or lovers dono ke liye hai kuch ismein.